![]() |
ΘΕ.ΦΥΛ.ΙΣ. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]()
|
|
![]()
|
1. "Ειδυλλιακή" οικογένεια και οικιακή βία: Η μακραίωνη
κοινωνική σιωπή |
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
4. Η αναπαραγωγή της βίας: Σχέσεις μεταξύ κακοποιημένων γυναικών,
κακοποιημένων παιδιών που μετατρέπονται σε άντρες οι οποίοι κακοποιούν
τις γυναίκες τους και αιμομικτικά φαινόμενα: Ο φαύλος κύκλος. |
||||||||||||||||||||||
|
Επιστημονική Ευθύνη και Διδασκαλία: Καθηγητής Αντώνιος Κουτσελίνης Προαπαιτούμενα μαθήματα: Κανένα Μέγιστος αριθμός φοιτητών: Χωρίς περιορισμό
Η έκθεση των φοιτητών της Ιατρικής σε νέες γνώσεις γύρω από τον φυλετικό διμορφισμό, που αναδεικνύουν τη σημασία του για την κατανόηση της μοριακής βάσης των νοσημάτων και για την αποτελεσματική αντιμετώπισή τους. 1. Έμφυλες διαφορές και Ιατρική Πρακτική
1. Ιστορικά δεδομένα Την εποχή αυτή (έτος 2002) που χαρακτηρίζεται από την αποκωδικοποίηση του ανθρώπινου γονιδιώματος, την αναγνώριση δηλαδή της αλληλουχίας των βάσεων που δημιουργούν τον ανθρώπινο γενετικό κώδικα, ελλοχεύουν ακόμη παράδοξα όσον αφορά την τύχη, αλλά και την αναγκαιότητα των ΧΧ και ΧΥ χρωμοσωμάτων.Αντικείμενο των διαλέξεων αυτών θα αποτελέσει: Η ιστορική ανασκόπηση της εξέλιξης του φύλου μέσα από την πορεία της Βιολογίας, η τυπολογική σκέψη και τα σύγχρονα δεδομένα. Είναι αξιοσημείωτο να αναφερθεί, ότι θεωρίες που έχουν κατά καιρούς διατυπωθεί έχουν βασιστεί: στην άμεση επίδραση του περιβάλλοντος στον οργανισμό, στην ενδογενή δυνατότητα του οργανισμού, στον συνδυασμό των δύο ανωτέρω και μάλιστα με ποσοστό συμμετοχής 50% και σε απότομες αλλαγές (συχνά μεταλλάξεις). Επιστημονική ευθύνη και διδασκαλία: Επίκουρη καθηγήτρια Σοφία
Ριζοπούλου
|